Be bop a lula

Tjohoo!

Precis kommit hem, shit vilken kväll/natt det vart! Blev lite för full, ehe.. men ska försöka berätta så gott det går! öhm,, tog cyckeln upp på stan o träffa cilla. o träffade Tommy vid polishuset, så vi åkte runt lite med honom. Redan då va ja rätt snurr i bollen, haha. han släppte av oss vid strumpis o där stog vi o vänta på den andra Tommy! Följde med dom till horbussen, ahha som den kallas! o vi åkte till mässan, jäävlar! Can't believe it, träffa en jävla massa folk ja aldrig vågat snacka med förut. massa från kvinnersta och wuc, som ja brukar se på bussen till stallet o.sv. haha jävlar! Satt o sjöng med i alla låtar o drack en jävla massa öl, helvete vare i domdär? pangbom så va ja sketafull, seriöst. Har aldrig vart så jävla full i hela mitt liv! Ja traska runt o gapa o skrek på mässan, hahahha undrar hur jävla möe ja skämde ut mej? xD och en sak till! Jag spydde, för första gången på fyllan! DETNI!  hahah, va ba tvungen o få med det där. och så har ja snusat också, eller nä.. det va tuggtobak? nått skit iaf, ja såg förjävlig ut med detdär under läppen. hahah, har bild påre. kommer typ sen xD

Tommy o dom drog o vi stog där, mitt på mässan med Jonas. han skulle gå hem, till kvinnerstatorp! Jävlar, det är typ 1 mil? Jag skulle joina honom halvvägs, men se inte på fan att dendär Rickard kommer o hämta honom då? Cilla börja gapa, o försökte få hem mej. hahah, gick fan på motorvägen från mässan o vi kom typ till rudbecksskolan. Näre stanna två volvos, men massa folk jag kände igen såklaaart! så ja, jag hoppa in o börja gapa på cilla o följa med. hahah, fan va kul d var xD vettefan vart vi hamna, men ja hitta ett pök. eller nått....

Sen gjorderom massa jävla svängar så ja slog i huvudet somfan, haha! sen var vi öh,, vid kvarntorpshögen nångång? plocka upp nån brud också.. och sen hamna vi i askersund! Där vi sov, och ja.. för nån liten stund sen så blev vi hemskjutsade.


Har så förbannat ont i skallen, vädret suger o ja har typ inte sovit nått. MEN VEM BRYR SEEEJ!?  nu ska ja byta om o sen dra till brunnsparken o glo på raggarbiiiiilar!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0