I ain't comming home tonight

Exakt! Har precis lämnat lastningen i bro, där ja satt med nervevade rutor o lyssna på musik. haha, alla glodde lite konstigt ;D Gick ut med lady o väl tillbaka var andreas klar, i han berättade att vi inte kmr hem ikväll. ÅHNEEJ! ska tydligen köra nått extra, så är hemma imorgon bitti nångång. jaha.... Jag som hade andra planer för ikväll. haha ;D

Solen sken såå härligt förut! och satans vad varmt det blev! ;o Med vervevade rutor gasa vi runt i stan, jag med mina brillor och eddie meduza tröja. Yeaaaah lixom! ;D

Äh, skriver mer sen! andreas försöker ringa runt o få nån annan o ta detdär extra jöbbet, han tkr inte de är bra att jag o lady är med. höhö, ;D



Yes, more later. bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0