klädesel

Tjoooooo!

Nejmen vadå, jag ska faktiskt cyckla till skolan snart! :) Ska ha möte med min lärare, och antar att farsan kmr dit också. Jippy typ, hahö ;D och så har Cilla lovat o komma till skolan, YEYY!

Förresten, så traskar ja ju runt varenda dag o funderar på hurfan ja ska se ut på skolavslutningen. Jag o cilla satt o glodde på Grease för nån vecka sen, ÅHJAA NU VET JAG! eheee,, man blev ju lagom inspirerad där på slutet! Snacka om att ja ska skaffa nya läderbralls, ta mina döskalle klackar, nya skinnjackan (som ja hoppas pappa ska få tummen ur o åka iväg o köpa med mej snart) o så ska ja sy ett elvis linne typ. Ohlallaaaaa!



Fan, nu äre ju bara en jäävligt snygg grabb som fattas >.<


Kommentarer
Postat av: Victor Fors

Jag kan gå med dig babe. om du vill ;);)<3

2010-05-05 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0