Lady skiit

Tjohooo!!

Well, gick upp tidigt imorse också o började fixa. Men sen typ,  tappa ja lusten o gick ut med lady istället. hah ;D Päronen drog väll vid halv 10? och 11.30 var de dags för ett tandläkarbesök för min del, höhö. Joomen de gick la bra, tog tog bort i princip allting o satte in en ny "båge" dendär tråden alltså! haha :) Hade massa annat satt på också förut, men nu äre borta. yeyy! Så ja,, nu sitter ja hemma. morsan har precis kommit hem med Lady o ja sitter o glor igenom lite gammla bilder på henne. Awww, kolla va liten o söt hon var då! :)









Min kamera är ju trasig så de har inte blivit så mycket bilder på'na. Rätt synd! Men på bilderna är hon runt 4-5 månader. och nu är hon väll typ 10-11, fortfarande en liten skit! haha, ne får tjata på cilla att vi får ta o fota henne nångång. yey! Mahaa, ignorera mej.. rött hår o allt, haha ;D Ääh, ska man färga tbx? :)

Lilla damen gick såå fint i kopplet brevid mej idag! Jag har ju köpt ett vanligt läderkoppel till henne (Vanligtvist har hon flexi) men jag föredrar vanligt till lite större hundar. Flexi kan man ju ha när man är i skogen lr så lix ;D Sen påbörjade jag inlärningen av "spansk skritt" för nån/några månader sen, haha de går så bra så. Hon lyfter på tassarna när man står brevid o lyfter på benen. haha, sötan!

Jag som hade planer att gå en sväng på stan med henne, Vore ju på tiden att hon vänjer sej med massa fööölk! Men hon sover som en stock just nu! Busat massa nere på kollo idag, haha :)


Nej, skriver mer sen. Tjaråh! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0