On the roll

Apaaaaaaaaaa!

 

jag är så duktig på att uppdatera, naaat!

 

Igår tog ja lite sovmorgon o drog till sista lektionen, sen bare hem o byta om o ta cyckln ner till kollo o käka o vänta på att cilla skulle höra av sej eftersom vi skulle ta mopederna till Glanshammar! och när hon väl ringde så visade sej det att hennes farsa skulle dra o laga nått så vi kunde inte ta den. Men, vi tog bussen till glanshammar istället! :) Drog in på ica o köpte massa gottgott o sen började vi gå, haha! Nääääe, man skulle haft moppe alltså! men, ja hitta nått kalkbrott typ. såg de ut som iaf, höhö. o tillslut kom vi ut på nån väg med en busshållsplats. Peeerfa! haha, hade väll nån idé o gå bort till Galgbacken men de va rätt långt dit.. haha ;D Cilla ringde sin farsa o de visade sej att moppen va klar, så vi drog o hämtade den när vi väl var i örebro igen vid 19 tiden. sen drog vi till kollo o hämta min morsas moppe, mohaha! som inte ja kört på år o dar, men de gick fan bättre än jag trodde. jag sov ju fan typ tillsammans med dendär förra året, så man kände sej ju rätt hemma påren. haha, vafan.. ;D jaja, vi skulle bara ta en liten sväng... som blev rätt lång. Drog först till prix, vid överskott där o köpte munkar o så. moahha! sen... åkte vi till odensbacken! Satte oss utanför ica o käka, somvanligt! haha :) sen började regna o började våran långa tur tillbaka till örebro. 2,5mil ;o Höhö, ja droppa av cilla hemma hos henne o sen vare dags för mej o gasa hemmåt. va väll hemma 11-12 på kvällen? direkt i sängen!

Nu sitter ja här o har precis vaknat, uuuh ska ju till skolan. vafaan! men de spöregnar ute, så ja har fan ingen lust! usch o bläää på regn! Jäkla gött schema dom sista dagarna faktiskt, imorgon slutar ja efter lunch o på torsdag äre nån friluftgrej o då ska ja va hemma! o på fredag är vi lediga! o så vare nått sånt på onsdag o torsdag nästa vecka med, o på fredagen slutar vi. Yeyy! typ 4 skoldagar kvar för min del då? :) Greeeeeat!

Sitter just nu o lyssnar på Vains of jenna, somvanligt! haha, o typ... ruttnar. Helvete att min cyckel står kvar på kolonin, då måste ja ju fan ta den smockfulla bussen. oooorka! eller så kan ja gå? men nä, de regnar ;o


Näe, nu ska ja klä på mej o sen ut o flashaa lite med min arbetsjacka. mohahaa!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0