Summertime blues

Godkväll!

Och jag som skulle sova? Nä, skriver några rader iaf. Var precis ute med lady i regnet, och upptäckte att mitt underhår faktiskt är orange/brunt nu när det börjat torka. WOHO! måste däremot toppa mej lite innan det röda åker i, sliteet!

hahah, längtar bara till mitt stora garv imorgon bitti när allt torkat. haleluja!  och allas miner i skolan, haha, får väll gå runt med mössa eller nått ;D fast kanske går o fixa till nån frilla typ... får se :)


HOPPAS bara jag hittar den röda jag vill ha nu! Skulle tydligen finnas hos dom flesta frisöser, så får la hoppas det. O min cyckel står på kollo, så jag får väll ta bussen imorgon. uuh! eller moppen? haha nää, tänker inte komma med den kärringmoppen till skolan. skare va nått, så skulle det va cross isf! ;D

nej, nu blire godnatt!

Jisses, länge sen man lyssna på Tenncats xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0