Come on, let's go

Godmorgon!

Haha, bra uppdatering igår! Låg väll mest o sov hela dan typ, Rasta athos också btw. Sen på kvällen följde jag med päronen till maxi o handla o sen hem till andreas en stund. Sen kom Fredrik dit, så vi åkte hem till mej :)
Kolla på nån film, och för en gångsskull så va jag vaken hela filmen ;o Kan iofs bero på att vi satt o snacka halva filmen. haha ^^

Åh, jaa.. morgonen ser väll ut somvanligt. Haha, "ja går upp o pussar ihjäl fredrik innan han åker till jobbet o sen äter ja frukost". Just precis... och ja börjar skolan om 30min. o de är precis vad de tar o gå dit.. ^^
Yeyyy på mej, :) GÅ dit ja, o de blåser utav bara helvete ute o är bajshalt. hur ska det sluta? ;o

Fredrik läste min miljöbeskrivning igår också, haha jag fick mer än Godkänt! ;) Hoppas bara läraren tycker detsamma ;o

Nä, nu ska ja göra mej iordning o sen gå ut med Lady, o så vidareee till skolan!
Slutar vid 13, jävligt gött det! Tror jag tar mej en sväng upp på stan o köper hårfärg också! Är ju öppet hus på skolan imorgon, man vill väll iaf se någorlunda ut... haha ;D


Nä, Tjarååååh! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0