Great balls of fire

Tjoho!

Åh, äntligen hemma. Fy helveeeete vad det är kallt ute! USCH! ;o
Kom iallafall iväg till skolan tillslut, möttes av en jävligt sur bengan. "Nu skiter jag fullständigt i ditt logistikprov, ska du göra det får du fasen komma till lektionen!!"  Haha, snacka om att jag vart förvånad. Ja skulle bara in o lämna miljöbeskrivningen till min lärare. Och sen hade ja ju bengan nästa lektion också, haha han va sur hela lektionen o börja gapa på alla andra ^^

Jaja, tog bussen upp på stan sen o köpte hårfärg. Hoppas de blir la braa sendå:) Imorgon börjar jag ju 8.50 och kommer troligen inte hem förens 20-21 eftersom de är öppet hus. Slutar ju "skoldagen" vid 16, o då äre lunch o sen börjar öppet hus vid 17. Så ja, de blir ju o va där hela dagen. Har iaf lyckats övertala Fredrik o komma dit, yey! ;D Nämen, fyfan va död ja kommer vara imorgon. haha, brukar ju va helt slut på Torsdagar. o sen ska de va öppet hus också, Scchleeten!

Troligen de enda inlägget för idag, blir fler imorgon eftersom vi ska tillbringa en heeel deeeel tid vid datorn. Mjaajuste, hoppas ja får resultatet från provet ja gjorde i Företagsekonomin också!

Ikväll blir de till o färga håret, sen kommer ju Fredrik hit också ;)


Aja, Tjarååh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0