Maybe baby

Tjohoo!

Sitter just nu i skolan, har Administration! Det snöar utav bara heeelvete ute!! Och ja slutar om 40min, haha snömonster ja kommer bli ^^ De gick väll hyffsat o cyckla imorse, halt somfan bara. haha :)

Idag tänkte jag fan försöka plugga lite! Skulle fan behöva åka upp o köpa hårfärg också, den jag har nu är ju iofs rätt bra men ja slarva lite på "längderna" o färga eftersom dom redan va jävligt röda så färgen är ju rätt ojämn i håret. Vilket syns jävligt bra om ja har utsläppt, haha :) Vet däremot inte om ja ska köpa den färgen ja hade förut eller en "vanlig". Får jag studiebidrag denna månad, vilket jag antar så ska ja försöka få tummen ur o köpa några förpackningar av dendär färgen jag hade från allra första början! Mjo, jag vet att ja skrivit de typ hundra gånger nu varje månad men vafan.. pengarna går åt till annat. haha ;D


Fundera på o dra lite tidigare, men vädret är fan inte lockande o ge sej ut i alltså. haha, fyfan >.<
Jaja, bloggar väll lite sen när ja kommer hem!
Tjaråååååh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0