Runaway

Mamma höll på o tappa hakan igår när jag skulle gå ut o träffa Fredrik en sväng. Jag hade fan nyss duschat o orka inte göra mej iordning, vi skulle ju iaf bara till prix en snabbis o sen hem. Haha, Mjukisbrallor, raggsockor, foppa, osminkad o mitt hår ska vi inte ens prata om... Men han sa inget! :) ...Han kanske inte våga? haha ;D

Har iaf vart ute o gått med Athos, haha skoskav fortfarande. AJAJ! Fan, vad i helvete ska ja hitta på nu igentligen!? Nått jag gör när jag har tråkigt, det är o äta! Även om jag är proppmätt, så fortsätter ja vräka i mej! Haha, dålig vana... Så bara lista ut vad ja gör nu? xD Ska snart lägga mej i soffan o glo på tv, haha blåser satan ute ;D


Fiifan, redan onsdag. Lovet går fort, usch!

Äääh, nu ska ja fortsätta lata mej!
Tjarååh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0