Think it over

Tjeeeenare fan!

Glömt o nämna att ja vart såå duktig dom senaste två dagarna, JAG HAR VART I TID TILL SKOLAN! Yeyy på mej! ^^
Igår hade ja btw prov i Företagsekonomi, ehe... visste att de va nå skit vi skulle ha denna vecka. Inte fan hade jag pluggat, men tur att ja vart med på genomgångarna! Så detdär provet fixade jag Gaaalant! Sov fan 4tim igår också efter ja kom hem från skolan, sen blev de duschen o så göra mat o baka bullar! O så kom ju Fredrik såklart! Men vi båda va döötrötta, så vi slockna rätt fort. haha ^^

Ja o Lady följde med honom ner till bilen imorse också, haha nyvakna. Satte mej o glodde på tv sen, o rätt som det var så var klockan halv 8! Ehe, ja börjar 8 >.< Jag cyckla iväg som en jävla tok 7.51 och var framme 7.56! Hahaha, måste fan vara rekord! Tar väll 10-15min annars.... ;D

Jaaaja, kom väll hem vid 12. Suttit här en liten stund nu, o ska väll snart pallra mej ut i kylan o gå en sväng med Athos. Haha, ja vill sooova! >.<

Fredrik kommer hit ikväll iallafall, vi får se vad vi ska hitta på ;D Kommer väll slockna rätt fort somvanligt, haha ^^ Näämen vafan, ja är skittrött efter skolan o han efter jobbet såe.. ;D


Aja, har iaf mitt internet igen så ska seeee om ja kan hitta på nå kul o blogga om under dagen. Haha, Tjarååååh sålänge! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0