Too hip, gotta go

Godmorgon!

Irra runt på marieberg 4tim igår, hah ;D Sen kom fredrik o hämta oss, drog till kumla en sväng o sen lämna vi av cilla o for till prix som vanligt. hah ;D Sen hem o glo på film :) Han slapp iallafall att vakna av en blöt lady idag, hah :) Jag har iaf nyss käkat frukost, fundera på om ja skulle färga håret lite snabbt nu. Ska dra till marieberg med mina pääron straxt en snabbis :) Sen ska ja rasta Athos idag, sen måste jag upp på stan o hämta ut biobiljetterna till Jackass på Lördag :)


Jao, jag har lite o göra idag! ...För en gångs skull! :)
Skriver mer ikväll eller nått, Tjarååååh!


 
Bilder från igår, mitt hår är fan ORANGET nu! Haha, ohlalaaa...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0