18 miles to memphis

Tjenare!

Fick sluta igår, drog hem vid 9 elr nå. sååå gött! drog hem o glodde på tv o sov, sen på kvällen fick ja nå ryck o drog upp på stan o köpte färg. Köpte en annan denna gång, blev direkt hem o bleka utväxten o i med färgen! Man skulle ha det i torrt hår, men äh skitsamma tänkte jag. Och ja,, vad blev slutresultatet? haha, FÖRJÄVLIGT! Färgen fäste typ inte, så ser ut som en rutten morot i skallen just nu. Haha, sååå läckert! Äääh fyfan! Jaja, såå kan det gå...

Gjorde mej iaf iordning o drog ut med cilla en sväng, sen kom fredrik. Vi drog hem till mej o kolla på nån Elvis film :) Haha, tror den sluta typ halv 3 inatt eller nått xD Sov nog till 11 eller nått, såå gött! Käka frukost o sen drog han för o jobba några timmar, o ja sprang ner till konsum en snabbis. Haha, fan vilka blickar jag fick..

Det som är riiiktigt roligt är också att jag är sååååååååååå PANK, så ja ska faktiskt få gå runt o va såhäär snygg ett jävla bra tag till! Uuuuh >.<


Försökte ta en bild på håret, men de syns ju fan knappast >.<


Innan blekning o färgningen :)


Och efter.... haha,, inte ens rött ju >.<


FÖRRESTEN! Fick hem två nya stift till min LP spelare igår, så nu jävlar går skivorna igen! Wooaaaah!!
Ääh, undrar vadfan man ska hitta på idag? Får laa komma på nått o fördriva tiden med... Ikväll ska jag iaf vara med Fredrik. Haha, inte så svårt o lista ut va? xD

Ääh, Tjarååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0