blue suede shoes

Tja!

Dålig update, men min data krascha igår så fick installera om hela skiten så allt har fösvunnit. haha, jippy! Nejmen hade dom flesta bilder o sånt på en externhåddisk så allt för ledsen är ja inte :)

Njaaa, slappa en del imorse med. Gick till skolan också, tog en annan väg o de tog nog fan bara typ 25min! ;o Brukar nog ta typ 40-50 den andra vägen. Hähää... Gått bra i skolan idag, till skillnad från resten av veckan. Nu börjar det ta sej! Fick hem ännu mer läxor idag, haha suck!! Blää, imorn slutar ja inte förens 4 >.<  Haha, nästa vecka har vi brytdagar igen. AM & Turism, haha.. ba så ska ni få köra grävmaskin. Alla ba; JAAA! Am, Anläggningsmaskiner alltså! YF har vi fan inte förens i slutet av oktober >.<

Sluta vid ett idag iaf, gött! Cilla ko, dit o ja tog henne på en liten sitesaaaajing! O sen drog vi upp på stan, Tog även en sväng till Virginska o hälsa på lite :) O jag har äntligen gått hem min cyckel nudå! :D


Jaja, nu ska ja nog typ slagga en sväng. Kanske ska träffa Fredrik ikv :)<3
Tjaråååh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0