Earth angel

Tjosan!

Kom hem nyss, sikken dag! haha ;D Börja med att ja försov mej (sååklart), sen tog ja tummen ur röven o traska te skolan! Tänkte ta bussen upp på stan o sen cyckla, men de spöregna fan >.< As trevligt väder o gå i, verkligen! Haha, väl där så fick ja vänta 2tim tills nästa lektion börja. Företagsekonomi, haha tråkiga skit! O efter det fick ja ha min första Logistik lektion, nu börjare lika nått! Transport o sånt skit, woho! Har iaf fått med mej ännu mer läxor hem, haha fyfan.. ja har o göra idag! Sen fick ja gå hem också, o ja som inte har nån kondis. Snacka om död jag är  nu...

Min data dampar somfan också, ska kika på det senare. Sitter vid pappas nu, undrar hurfan ja ska överleva dagen utan musik ;o Brukar ju alltid ha min LP spelare vid sånnahär tillfällen, men näää.. den är trasig såklart!


Jaja, Plugg blire nu! Skriver typ senare om de händer nå sköjj!
Tjarååh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0