All shook up

Godmorgon!

Gick upp samtidigt som fredrik idag, käka frukost, gav lady mat o gick ut me henne. Släppte henne i skogen så hon fick springa lite medans jag plocka vitsippor, men ja hann inte långt förens hon fick syn på en hjort.. och iväääääääg for hon! och jag efter! haha! Men de tog inte lång tid förens hon kom tillbaka, jääättelycklig! Fortsatte plocka mina jävla blommor, o nu sitter ja här! Tänkte väll lägga mig en stund nu. Har ingeeen aning om vad fasen ja ska hitta på idag :/

Men en bra sak är att jag o fredrik firar 7 månader tillsammans idag :)<3
Äre bra väder imorgon (vilket det antagligen blir) så ska vi dra med Cilla så hon får fota oss med De soton o lite så. :)

Aja, Natttiii! (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0