Back in black

Godmorgon!

Skulle bloggat igår kväll, men somna som en jävla gris :) Jag piggnade iaf till igår mot kvällen, så ja fick tummen ur o göra matlåda till fredrik! Så han slapp åka ändaaa hem o görat eftersom han mådde så dåligt. (y)

Jaja, nu tänkte jag städa upp här eftersom de ligger typ pizzor o godis överallt från igår! Haha, vi låg i sängen hela dan igår.. skulle man ha mat gick man upp o micra en pizza sen gick man o la sig igen ^^

Måndag äre ju också, men ingen skola för mig! Nää, för jag har LOOV :D Ännu bättre är att fredrik är ledig fredag & måndag också! O slutar vid lunch på torsdag (y)

Fint väder idag också, Vi får la se vad man ska hitta på!
Tjaråh ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0