Born to raise hell

Godmorgon!

Jaha, då var man 18år då. Men inte fan känner jag någon skillnad, haha ;)
Gå de kan ja inte heller iofs, fyfan... vart ju en riktig smäll igår! Har svullnat upp lite o gör pissont! Läckert att man ska gå runt o halta hela dagen, hah :)

Antar att det är jag som får böka mig ut iallafall o rasta Lady, får bli en liten runda. Och sakta kommer det gå, o det är inte ladys starkaste sida kanske. Hähä, sen blire nog o sova en sväng. Skulle ju te skolan idag men nä, alltid äre något skit. Äre inte det ena så äre det andra, haha usch >.<

Sen ska ja väll sätta mig o göra tårta! Jordgubbstårta blire! Bakade morotskakan igår, så de blir o slänga på såntdär klet senare då. Slänger upp bilder på alla härligheter sen, haha :)

Aja, Nattii (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0