Highway to hell

Godmorgon!

Va ute hela dagen igår o åkte, därav ingen uppdatering. Vi åkte väll 8 på morgonen o hämta Cilla, sen hem till fredrik o bytte bil sen vidare till johan. Sen bar de av till Elmia! Nja, de var väll ingen höjdare iår tycker jag. Men fick iallafall med mig ett par strumpbyxor, 1 bandana (i samma tyg som min väska) & 1 röd tärning att skruva på tungstaven.

Åkte väll runt lite där också, runt o runt. Sen tröttna vi o drog hemmåt. Tog en massa konstiga vägar, haha!
Lämna först av cilla, sen johan. Sen åkte vi en liten sväng innan vi drog hem till fredrik o bytte bil o for hem till mig :) Var väll hemma 2 imorse tror ja?

Precis gått upp nu, ska ta o käka frukost sen fara iväg till stallet. Ska rida en långtur till Dylta idag!
Cillas kamera fick stå för bilderna igår på Elmia, så dom kommer upp såfort jag hämtat dom!

Slänger upp ett inlägg med fler bilder från fotningen i fredags lite senare!

Tjaråh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0