My baby left me

Tjenaree!

Jag & Älskling drog till eskilstuna igår somsagt med Peter & Johan, haha fyfan vi var nog inte där förens straxt innan 12 tror ja ^^ Lite sent, men bättre än o sitta hemma o glo. Var väll inte så möe bilar kvar, men lite o gapa på iaf :) Fyfasn, jag var svintrött sen ridningen så jag sov sååå gött i fredriks knä heeela vägen dit! haha :) Nämen vi var väll där några timmar, sen blev de så dött så vi drog hemmåt helt enkelt. Tror inte vi var hemma i sängen förens 6 imorse? Gick upp vid 14, då vi vaknade. Käka frukost, o nu har fredrik åkt hem en sväng. Jag håller på o gör maaat, spagetti med köttfärsås! :) Blir en portion till mig, och en matlåda till fredrik! ;)

Aja, nä blir till o städa upp här idag. Ligger grejer överallt, haha underbart..
Tjaråh ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0