Rockabilly willy

Tjenixen!

Nyss satt i ny töjning, ajaj. Lyssnar på eddie o är ensam hemma nu ^^
Gaah, skulle kunna springa tusen varv runt huset nu eller nått så jävla rastlös är ja >.<
Satte mig ner o glodde lite på mönstrerna ja köpte förra veckan (?), alla 3 är oanvända. Haha, great! Nu måste ja bara få tummen ur o köpa lite tyg o så sen jävlar ;)

Seen har ja väll glömt o berätta att jag troligen ska bli fotad nästa vecka? En tjej vid namn Nea (Som går nån fotolinje på JB) har fått i uppdrag att fota porträttbilder med temat Rockabilly (i en fotostudio såklart). Och jag fick den stora äran att ställa upp! :) Återkommer med mer info om dag o så. Superkul! :D

Nä fybubblan, nu ska ja göra kladdkaka o tjocka lite framför tvn!
Haha, tjarååh!


Foto taget av Cilla :)


Kommentarer
Postat av: Rockabilly Mikkis

Vilken tur du ska ha hela tiden då :) Jag vill också! / Mikkis

2011-04-04 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0