Young girls and cadillac cars

Tjenare!

Haha, legat o sovit 2timmar nu. Gött somfan :)

Åh, vilken underbar helg. Verkligen lääängtat hela vintern efter att få åka lite jänk, såå underbart! Åkte ju i princip hela dagen igår, bara Fredrik & Jag. Såååå myysigt, speciellt när de blev mörkt ute. Sitta där brevid honom o han har armen runt en, lyssna på V8an o bara måååå! Åh! Kändes lite smått som när vi träffades ibörjan o åkte i Forden, hahaha men då satt jag nog på andra sidan bilen. xD Förövrigt så ska väll den ut o besiktas snart också! Drog ju iväg till Laxå en sväng med, gick in på ica o köpte lite gottgott o en Rock n'Roll skiva. Men de var väll typ 10låtar på'n o 3-4 hoppa vi över. Så där satt vi, o lyssna på dom resterande om och ooom igen! haha, lite jöbbigt. Ska la ta o bränna ett par skivor tills nästa gång! :D For väll vidare till björneborg & kristinehamn sen, o runt runt. Åkte även till nån jävla badplats innan de, fota massa i solnedgången.

Jaja, Tänkte dra iväg nån gång i veckan förhoppningsvist o fota bilen lite och oss :) Hade ju pappas kamera med mig igår, men den timern va då förbannat knepig! o sen varte typ as suddigt när man zoomar :( Ska la försöka låna med mig nån annan kamera tills dess ;)

Och på Onsdag blir jag heela 18år, fyfan! Såntdär man drömde om nyss typ, när man var liten. Att det är ju en evigheeeet dit, men nä pang sare o nu är ja här. Fiifan.

Fick även 4 mönster nyss på lite klänningar o toppar typ, nu får ja väll la ta o sätta igång o köpa lite tyg o sy faktiskt! :D


Nää, nu ska ja väll få tummen ur o göra nått! De ligger grejer överallt här & så ska ja in i duschen också!
Skriver mer senare, Tjarååh!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0