Be my baby

Godmöra!

Fyfaaan va dåligt jag mådde igår, Trodde fan ja skulle dö! Vi åkte iaf hem till mig på kvällen, och mår iaf lite bättre idag. Fredrik har precis åkt hem, saknar honom redan :( Men meningen var att vi skulle åka o köpa en ny säng idag, och kanske ta en sväng till Falköping. Men jag tänker fan inte lämna sängen förens ja känner mig bättre, och det blir ju tröökigt för honom o sitta här hela dagen så han fick åka iväg själv idag. Men förhoppningsvist så kommer han hit ikväll iaf :)<3 Blir ingen skola för mig imorgon heller. Får helt enkelt knapra i mig massviiis med vitaminer o ligga i sängen hela dagen så kommer jag förhoppningsvist må bättre snart.

Jaja, ska ta o käka lite frukost nu.
Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0