GOD JUL

Tjenare!

Får väll börja med o säja GOD JUL! :D
Vi tog en lååång o härlig sovmorgon imorse, öppnade även varsitt paket :) Käka frukost, gjorde oss iordning o åkte hem till mig :) Käka maaassa julmat, glodde på kalle anka o öppna massa julklappar. Ja fick en massa saker ja behövde, och så fick vi även varsitt täcke o kudde ;) Tog en promenad med Lady, glodde ännu mer på tv sen åkte vi hem till Mullhyttan ;)

Åt ännu mer julmat, haha sen öppnade vi våra julklappar vi gett till varandra. Har tappat räkningen på hur många jag gett till Fredrik, haha han har ju fått en del i förskott med o så. Men han blev nöjd ;) Och jag med såklart!

Blir lugnt ikväll, ska glo på massa filmer o mysa!
Imorgon ska vi iväg med Peter o skjuta med fredriks nya bössa han köpte häromdagen.
O han har lurat i mig att jag ska få prova också, haha herregud ;D

Jaja, blir enda inlägget för idag så, Tjaråh! :)


En utav sakerna karln fick utav mig var denna tavla, avmålad på oss :)


Sakerna jag fick utav Fredrik, b.la. ett presentkort på Sweet Posion för 1000kr :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0