Highway to hell

Gooodkväll!

Ja, vi drog iväg till marieberg en sväng förut. Traska runt lite ^^ Va väll hemma vid 15, käka o sen la ja mig o sov till typ 18 haha ;D Gör väll inget speciellt just nu, men blir iallafall ingen skola för mig imorgon! :/ 

Och på tisdag äre 1 mars, fyfan vad tiden går fort! ;o om 1½månad blir jag fan 18år, helt sjukt... haha ;D

Sorry om de vart rätt snålt med bilder på sistonde, tycker inläggen ser så jävla tråkiga ut utan men jag brukar inte direkt stå framför spegeln o ta 100 kort på mig själv hela dagarna... ^^


Aja, det får bli en bild på min Älskling denna gången! Som jag hoppas kommer snart ;) Innan det ska ja gå ut med Lady o hjälpa pappa med bilen!

Godnatt! :)




Jag älskar dig!
♥♥


Kommentarer
Postat av: F

Kan du inte ta egna kort ?

2011-02-27 @ 22:20:16
Postat av: Anonym

Haha, vad spelare för roll? ^^

2011-02-27 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0