Rave on

Godmorgon!

Suck, gick upp imorse helt bestämd om att gå till skolan. Men nä, såklart börjar jag må piss >.<
Åh, ja orkar fan inte mer. Sovit asdåligt inatt också btw. Usch...

Aja, får ta o vila idag o hoppas jag blir bättre åtminstonde till helgen! Hahah förresten så berätta fredrik igår att han hade haft svårt o sova, och jag hade ju såklart hunnit somna före honom o tydligen börjat snarka somfan. Haha, då hade han nypt mig i näsan! O då hade jag vaknat, nypt honom i näsan o sen somnat om! Hahaha, ja mindes det faktiskt när han berätta det. haha, så jävla fult xD

Sen har jag faktiskt haft lite ideér om mitt hår på senaste tiden. Ska nog vara rödhårig resten av sommarn, sen färgar jag svart igen. Så jeffla slitet, måste klippa mer än det växer.. xD Aja, ska nog ta o klippa lugg igen iaf tror jag. Åh, jag vet inte! ;o Fredrik prata om det igår, haha :) Äh, vi får se hurfan jag gör...


Nu ska ja ta lite glass o lägga mig o dö.
Tjaråh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0