Sweet little rock & roller

Tjohooo!

Fiifan va halt det var imorse!! Och ah, sen som jag var så cyckla ja ju som en jävla dåre. haha ;D Men äh, ja kom fram precis i tid! ;D Fick ha teori hela morgonen, sen fick ja ut o gaasa lite ^^ Gick igenom allt skit ja gjort 100 gånger tidigare, vart förbannad så nu jävlar fick jag äntligen börja växla lite! (y) Hann inte mer än 1-2, men de ä ju bättre än inget xD Tror de blir mer imorgon, sen får vi la se när dom vågar ta med mig ut i trafiken. haha :) Vart jäävligt seg hela dagen, trött somfan o mått allmänt dåligt men jag va ju la duktig o va där hela dan iaf :)

Ska nog lägga mig o dö en stund nu, så får vi se vad som händer ikväll.

Tjarååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0