Baby blue eyes

Godmorgon!

Nyss käkat frukost o vart ute med lady, åååhh de är sååånt fint vårväder ute idag :) Synd bara att de fortfarande är janurai o en massa snö. haha >.<

Orkade inte blogga nått igår, men ja låg väll o halvsov nån timme när ja kom hem. Tills Fredrik ringde en sväng o väckte mig :) Sen satt ja väll mest bara o slöa framför datan några timmar, tills fredrik kom. Vi åkte till jula, o sen hem. Kröp ner i soffan o glodde på Ghost Rider, sen somna vi som två stockar. haha ;D

Idag händer det inte så mycket, ska till skolan lite senare och ikväll ska jag rasta Athos.
Men imorgon! Då händer det grejer! :) Är ledig för det första, ska rasta athos först, sen upp på stan till tandläkarn, och sen vidare för att pierca mig! ;)

Slänger upp en bild ikväll på vad det blir.

Nu ska jag greja lite, tjaråååh! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0