Dag 1 - Presentera mig själv



Tjenare!

Jag heter då Katrine Elliot, är en Rödhårig rockabillybrud på 17år bosatt i lilla Örebro med mina föreldrar! Jag går mitt första år på WadköpingUC och utbildar mig till Yrkesförare! Eller Lastbilschaufför som man också kan säja ;) Jag är väll oftast en rätt glad tjej, dock jävligt tyst o blyg inför folk jag inte känner! haha ;D Trött också för den delen, de är jag nog fan jämt känns de som nuförtiden xD

Jaja, Efter skolan sitter jag väll mest vid datorn och slår ihjäl tid. När jag inte gör det, är jag gärna i stallet! Ett litet privatstall 2mil från örebro med 5 hästar, den jag rider mest heter Timian! En underbar arabvalack på 24år, med mycket spring i benen! :) Annars är jag mycket ute o går med hundar, eller umgås med min konsiga polare Cilla. haha ;D  



Jajuste, jag har ju en storebror också! Andreas heter han o är Lastbilschafför! När jag gick IV förra året så fick jag vara med honom mycket o åkte och jobba, vilket jag tyckte var roligt och bestämde mig därför för att också jobba med det. Annars hade jag gått på Kvinnerstaskolan nu, djurvård eller jordbruk. Äh, ja tror lastbilsjobbet blir bra! De finns alltid jobb, man tjänar jävligt bra och sen har man ju alltid tyckt om stooora bilar ;) Självklart har det ju sina jävla nackdelar, men de behöver vi inte ta upp nu! haha :)

Han har ju en "liten" vovve också, LADY! En schäfer/dobermann tik på 1½år som är mycket hemma hos oss när han jobbar, ja.. i princip varenda dag. Hon är väll på hunddagis ibland också eftersom jag går i skolan o farsan jobbar, och där trivs hon förjävla bra o får busa heeela dagarna! ;) Annars så är hon en riktigt myysig vovve, busig somfan och rätt lyhörd! Eller ja, när hon själv vill. Haha :D



Sen får vi inte glömma bort att nämna min Underbara pojkvän Fredrik ;) Vi träffades för första gången den 20 september 2010, han kom och hämta mig i sin Ford Galaxie uppe på stan en regnig kväll. Vi har säkert träffats tidigare, eftersom han umgåtts myycket med min ena kusin. Och bilen han äger, var ju brorsans polares innan xD Sen känner han ju min morbror också, eftersom dom bor i samma "samhälle". Det var kärlek vid första ögonkastet :)

Vi har i princip samma intressen, sen har han ju en jävla humor också och får mig alltid att skratta o bli på bra humör! Underbar personlighet, myyyysig, Snygg och ja.. han är allt jag vill ha!
Iallafall så bor han 4mil härifrån mitt ute i ingenstans typ. haha! :D Och han har suttit och åkt in till stan varenda dag sen vi började träffas, för att få träffa mig :) Och ja, nu har han ju i princip "bott" här i ja.. lite mer än 2 månader? Hans jobb är ju här i stan, så det är närmare för honom att sova här. Men jag klagar inte, jag älskar att somna i hans famn och vakna upp av en kyss på kinden innan han far till jobbet. Átt vakna upp av att han tar upp hela sängen eller snarkar somfan är ju en annan historia, hahah...

Näämen, han är förjävla underbar! :) och det bästa av allt, BARA MIN också ;)


Hm, jag tror nog att det var allt jag hade o berätta!
Tjarååååh! ^^




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriva om fredriks ex när du ska presentera DIG SJÄLV!? :s

2011-01-24 @ 18:26:19
URL: http://idaakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är en del av mitt liv, så det tycker jag nog mycket väl att jag kan göra ;D

2011-01-24 @ 18:46:34
Postat av: Anonym

ja HAN är det, men inte hans ex :)

2011-01-25 @ 14:49:22
URL: http://idaakaaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att det är så mycket att bråka om att jag skrev att han hade haft 2 tjejer innan? Hade ju vart en annan sak om jag hade skrivit OM dom, vad dom heter o.sv. Men nu gjorde jag j faktiskt inte det? :)

2011-01-25 @ 16:56:40
Postat av: I

Nejnej, inte jag heller! :)

Men sa bara det eftersom du skrev att han hade slängt ut den senaste och osv.. skit samma ;D

2011-01-25 @ 22:36:52
URL: http://idaakaaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0