Dream lover

Godmorgon!

Åh, fyfan va gött de va o duscha! ;D Börjar vid 9, så ska ta o rappa mig på nu om ja ska hinna.. :)

Ska väll tell the story om igår eftersom ja inte hann det. :) Mötte upp cilla med athos, gick en liten sväng sen tog vi bussen upp på stan o drog till tandläkarn. haha, ja ska ju ha nån jävla tandställning på natten och den har ju ja såklart inte använt så dom va lite sura ^^ Sen drog vi iväg o pierca industrial på maj, och ja.. de kändes riktigt rejält ska ja säja er! haha usch ;D Sen vidare för att käka kinamat, haha vi rulla fan därifrån sen. Åkte till stallet en sväng sen också, va svinhalt och snön stenhård men det vart lite kort iallafall :)  Fredrik kom väll redan vid 6 tiden igår tror jag, vi åkte iväg till travbanan o glodde lite på hans brorsa som körde och sen vidare till marieberg :) Och så hem, hade fått låna med mig cillas kamera hem så jag lyckades övertala fredrik att bli med på lite kort.

Slänger upp lite fler här, bilder från igår på piercing o stallet finns i inlägget nedan (;














Hellre förmånga än förlite, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0