Good time baby

Tja!

Mjo, första skoldagen gick väll rätt bra iaf. Däremot snurrar hela skallen, haha mycke o tänka på just nu! Fick vårt schema idag också, går 8-16 varje dag, utom fredag då jag går 8.45-11.05. Fiiiiifan! Fixade även vinterbusskort, så nu kan jag ta mej ut till stallet lite oftare! Sökte även körkortstillstånd för C, CE-kort (Tung Lastbil, släp) så ett litet brev från Transportstyrelsen borde väll förhoppningsvist komma innan veckan ä slut. Va riktigt jävla halt o gå imorse, och nu när ja börjar 8 varenda jävla morgon måste ja ju gå redan 7.30! Hahah, då har ja inte ens vaknat typ >.< Näääh, om ishelvetet kunde försvinna nån jävla gång så man kan få böra cyckla! Ska vara nere på Terminalen imorgon o ha "Fordon & Service", haha ska bli sköj o se vare blir för nåe. Fick iaf sluta vid 11 idag, då kom pappa o hämta mej o skjutsa hem mej till Andreas. Skulle passa Lady o vänta på att morsan skulle komma, sen drog ja hem. Så ja, nu sitter ja här. Ska greja lite, sen ska ja fan sova nån timma. Helt slut, haha :)

Hahah, kanske inte så interssant men såhär ser mitt schema ut iaf!
http://www.novasoftware.se/WebViewer/(S(p2bvet55d5fdawuch0zrjtvc))/design1.aspx?schoolid=83750&code=176177

Suck, den länka visst inte till mitt schema. Men skriv in FH10 så kommer skiten upp xD


Slänger upp lite fler ridbilder senare.
Tjaråh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0