Rock n roll is here to stay

Tjoho!

Åh, jag mår inte alls bra just nu >.< Ont överallt, mår illa & känner mig febrig. haha ;D

Jaja, vi kom väll hem o la oss straxt innan 4 inatt. Så va väll inte i stallet förens 13 tiden, sadla o greja sen bar de iväg ut. Skritta bara, sen var de rätt halt på vissa ställen så vi tog de väldigt luuugnt idag. Vilket gjorde att vi va ute ett par timmar o red, ehe... fyfan va ont man fåår >.< Och fredrik har gick ju säkert 2/4 av rundan, haha hurfan orkar man?

 Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, och vänta på att min Älskling kommer hit igen.
Sista inlägget så, Godnatt! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev det med dag 1, 2, 3 osv?

2011-01-30 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0