Runke balle

Tjeeenare!

Sitter just nu i skolan, fick sluta vid halv. Hade väll lektion i 2½tim. Gick igenom olika verktyg och lite om hur en motor funkar/ser ut. Hahah, va så pinsamt... jag skulle plocka fram alla verktyg o så hitta ja fan inte skiftnyckeln. Hur jävla lätt är inte den!? haha,, hjärnsläpp xD

Fredrik är såå gullig o ska skjutsa hem mig idag. Han slutar ju nu vid 4, så slipper jag gå i detta slask skiten :)
Och morsan som sa att de var peeerfekt väder att cyckla i, hahah jag hade för helvete isgata hela vägen till skolan. Bra grusat!! ...not


Får la se vad jag hittar på när jag kommer hem, inga planer soo long ;D

Nu ska jag pissa, sen ut o röka o ringelinga lite. hähä

Tjaråååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0