Wild side

Godmorgon!

Nyss ätit frukost, gööött! Vart hungrig som ett jävla as hela natten, dock för lat för att orka gå upp o fixa nått ^^

Mjo, vi tog en sväng till marieberg igår i sista minuten! Tror vi var där straxt innan 8, alltså när dom stänger ;D Haha, fick byta min jävla sak och sen passade jag på o köpa blåbärsglass på coop :)
Åkte hem o la oss i sängen o glodde på tv, och ah.. somnade såklart! Vakna upp mitt i natten, hade ju somnat med kläderna på o allt. haha :D

Jaja, idag vet ja inte vad jag ska hitta på heller.
Min Älskling kommer iallafall tidigare ikväll, eftersom han är ledig imorgon :)

Njaaa, ska ta o bädda ner mej igen nu.
Tjaråååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0