POWER MEET 2011

Goodmorgon!

Gick upp för en stund sen, har käkat frukost och fredrik åkte nyss iväg o skulle hjälpa till med höet så jag är alldeles ensaaam hemma här. haha ;D Ska ta o städa upp lite, för mina grejer ligger typ överallt sen igår, haha :D

Men iaf, drog till västerås igår somsagt. Tror vi var där redan vid 11, sprang runt lite på "marknaden". Hittade dock inte så mycket, blev ett par körsbärsörhängen till mig & en Desoto t-shirt till fredrik :) Var väll ungefär 25grader igår, så va ju jävligt varmt o gå runt där. Haha, men förra året vare ju typ 35grader så ja ska inte klaga! ;) Åkte ju i perssons nya Impala-66, gick jäkligt rart! :) Efter några timmar drog vi därifrån o åkte o köpte en massa cola & fanta, va så jävla varmt så dä va gött me någe kallt! Cruisa runt lite i stan sen, var dock jävligt dött eftersom klockan bara var typ 16. Så vi satte oss på en parkering o söp o försökte fördriva tiden lite. Sen blev de o åka av! ;) Tror vi drog därifrån typ 2 inatt, o var hemma vid 3 tiden. Göörsköj ;) Såg även näästan en likadan Desoto som fredrik har, fast denna var en sportsman/fireflite och var lite mer ljusrosa. Sen träffa jag även på en utav mina lärare, haha! :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0