Dream lover

Tjosaan!

Fredrik kom o hämta mig förut, så åkte vi iväg o träffa vovven! Va en liten tik på 4år, skitgullig :) Ska lunchrasta henne på onsdag, sen får vi se hur det blir! For vidare till överskott o sen maxi, köpte en jävla massa småsaker som behövdes! Fått lite cash på kontot nu, men tyvärr tar dom ju slt ganska fort. haha!

Köpte iaf dessa leopardballerina på maxi, haha ja har fan strl.40 igentligen nu blev de visst 38 :P En jävla tur att fredrik övertala mig o testa dom först, hah :)



Buhuu, ja sover ensam inatt! :( Inte gjort de sen december! Kan inte fatta hur beroende man kan vara av en människa igentligen, saknar ihjäl mig bara han är på jobbet lixom o nu kommer vi inte ses förens imorgon eftermiddag! ;o Nä, ja tänker inte sitta o grina över den saken. Jag är ju faktiskt lite "bortskämd" som får träffa o sova brevid honom varenda dag! Inte alla som får det... :)

Näe, nu ska ja äta lite o baka sen. Skriver någe mer inlägg senare, Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0