Highway to hell

Tjenare!

Tog en liten sväng igår bara, skjutsa hem farsan sen åkte vi till brändåsen o köpte burgare o tog en litren sväng sen bar det av hem ^^

Hade helt glömt bort att man skulle ställa fram klockan imorse! haha! Ställde larm att vi skulle gå upp vid 9, o dra iväg till stallet vid 10. Men nä, de blev ju så att vi vaknade vid 10 igentligen ^^ Tänkte rida långt, men de vart en skogstur istället! o fredrik fick hoppa över lite diken o träd, vilket inte alls uppskattades! haha :D

Nu ska ja göra lite mat, duscha o greja tills Fredrik kommer hit igen.
Tjaråh ;)







Hahaha, fredrik i bakrunden! Har fullt upp med att försöka få igen stalldörren, haha! :)






Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Haha, du har inte missat och jag har inte glömt :D Sanningen är att ibland när jag tycker att världen är emot mig så blir jag arg på saker jag inte tycker är helt rätt och jag råkade ta ut min ilska på mina bumpits för jag tyckte färgen var så ful, så jag klev sönder den ena och resten tappade jag bort innan jag har provat dom! Ska se om jag har några hela kvar någonstans så får jag försöka utgå från dom ;)

2011-03-27 @ 18:17:46
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0