Rock n'roll on my radio

Goodmorgon!

Vi drog iväg till prix igår o handla lite grejer till päronen, som vi sen åkte ner med till kollo såklart. Fredrik fick sitt minne lite förfriskat om allt han hade surrat om där i lördags, haha ja har nog aldrig skrattat så mycke på länge!
Aja, sen for vi hem o ja duscha håret på honom. haha! Hade väll i typ 1 liter schampoo o en jävla massa balsam, åhh vare lukta gött sen! Så dä sprang ja runt o sniffa på resten utav kvällen, haha!

Fyfan va trött jag vart hela morgonen! Gick upp för en liten stund sen, försökt sova hela morgonen men telefonen har ju såklart ringt hela tin. haha ;D Fredrik har redan ringt 2 gånger faktiskt, han mådde väll fortfarande inte så bra o ville väll inge hellre än att åka hit o krypa ner under täcket med mig igen ;D

Men nepp, idag har ja lite grejer o göra faktiskt! :) Ja ska väll få tummen ur här snart o klä på mig o traska iväg o gå ut med tess o hämta min cyckel! Sen ska jag iväg o bli fotad utav nea också! :) Vi får väll se hure går ;)

Aja, uppdaterar senare! Tjarååh ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0