Sweet little rock n'roller

Gooodkväller!

Uh, Åkte iväg förut somsagt till neas skola, de hade väll krånglat till sig lite för hon skulle ha vissa inställningar o sånt som hon inte riktigt visste vilka dom var så vi får helt enkelt ta "den riktiga" fotningen nästa vecka! Hade ju bokat studiotid idag, så självklart fick vi ju ta o fota iallafall! Första timmen spenderades väll med att sätta upp allt ljus o fixa inställningar o så så att det blev bra, så hann vi väll fota i ungefär 30min iaf? Hade tagit med mig en herrans massa ombyte, dock blev de bara 1 klänning som fick stå framför kameran idag. Men somsagt, det blir mer nästa vecka! Bilder från idag slänger jag upp såfort jag fått dom! :)

Drog hem sen, har vart duktig o diskat & tvättat! Träffa cilla en sväng vid konsum också, följde henne halvvägs hem tills fredrik kom o hämta mig. Just nu står han i duschen, och jag ska väll städa upp lite här innan vi lägger oss.

Godnatt ;)




Bild från na.se, på gubbfan på desoton. Bilden var t.om. med i tidningen ;)


Hahaha, denna minns jag! Va två gubbar som gick förbi o så ba; Ta kort på desoton!!!
Haha, fredrik som hitta bilden. Fråga mig inte hur...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0