Red haired lisa

Godmorgon!

När älsklingen min kom igår så åkte vi iväg o handlade lite, köpte en liten julgran vi tänkte ha på rummet. Fast fredrik envisades så värst att han skulle ha en riktig, haha men en sån måste man ju typ skaffa nån dag innan julafton annars kommer de ju fan vara barr överallt. Menmen, en i plast fick det bli! En ljusslinga o några kulor!  Men nån jävla stjärna eller glitter hitta man ju såklart inte så får la köpa de nångång ;) Vi drog till peter på kvällen sen o drack glögg, glodde på tv o käka maaaassa pepperkakor o mina lussebullar! Haha, gött somfan! Tror inte vi var hemma förens halv 12, la oss direkt o somna.

Och idag fick vi ingen härlig sovmorgon :( Gick upp o gjorde köttbullemackor till karln min o greja lite, han skulle ut i skogen en sväng o jaga. Får se när han kommer hem :) Ja hade iaf tänkt o käka frukost nu, o sen röjja upp här. Haha, ja verkar inte göra någe annat än o städa, men saken är den att ja vänder alltid upp och ner på mitt rum hemma på morgonen för jag har så stressigt o hinna med allt. Är likadant här, fast då är vi två istället. haha!
Hade även tänkt o sätta upp granen med, kommer nog bli fint :)

Slänger upp en före/efter bild sen, Tjaråh! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag köpte en jätte fin julstjärna förra året, på rusta. Jag tror jag köpte att granpynt där för jag hade inte råd med annat :)

2011-11-27 @ 22:02:01
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0