Sea cruise

Gooodmöra!

Drog o gick ut mes tess igår vid lunch, sen åkte jag hem. Tog med lady o gick ner till konsum o mötte upp cilla, handlade lite sen blev de hem till mig :) Hjälpte henne o bleka utväxten, snacka lite o så. Tiden rann iväg så fort så glömde helt bort domdär jävla lussebullarna ja skulle gjort, haha! Följde henne en bit hem sen, o stack in på ica o hämtade ut ett paket med lite grejjer till Fredrik som han ska få i julklapp! ;) Slog in det direkt när ja kom hem, sen kom karln min. Vi åkte o hämtade athos sen drog vi till skolan en sväng o traska runt lite, o sen åkte vi till naturens hus o släppte athos o busa lite :) Lämnade honom, sen drog vi hemmåt ;) Käka, duscha o la oss direkt.

Kom hem för en liten stund sen nu, ska göra mig iordning o åka till skolan. Slutar vid 11 och har utveckligssamtal efter det, får se hure går, haha :) Drar o hämtar athos sen, han ska va hos mig tills ikväll. Så undertiden ska ja ta o göra domdär lussebullarna! Sen när fredrik kommer så går vi nog till skogen o släpper busfröna så dom får springa av sig lite :)

Kvällen återstår o se! Skriver mer senare, Tjaråh ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0