Summertime blues

Tjenare!

Haha, bra uppdatering ;) Va så jävla trött ïgår o sen hann ja inte heller så.
Menmen, ja åkte till tandläkarn igår. Dom skulle bara kolla så tänderna satt okej efter dom tog bort tandställningen för typ 1 år sen. Drog till skolan sen o käka, hade världens tråkigaste 3timmars lektion sen när vi äntligen sluta så drog ja o hämta ett paket ja fått med saker till fredrik ;) Så slog in dom såfort jag kom hem o greja lite tills Fredrik kom. Åkte hem till honom o käka o hann sova 1 tim innan vi åkte iväg till buggen. Va ett jävla tempo, va helt slut efteråt, haha! Drog till donkan en snabbis innan vi drog hem till mig o gick ut med athos en sväng innan vi äntligen fick lägga oss!

Ååh, vad mysigt vi hade imorse. Sådär så man inte vill gå upp. Fast så äre ju varje morgon, men iaf haha :) Medans han åkte iväg till jobbet så gjorde jag mig iordning o drog till skolan. Satt på terminalen o glodde några timmar tills vi åkte iväg till Elektroskandia på studiebesök! Sluta vid 11, köpte med mig en baguette för ja hade ju såklart inte käkat nån frukost o drog iväg o gick ut med Tess.

Har precis kommit hem nu. Ska ta o käka någe o greja lite tills ja ska tillbaka till skolan, har läkartid. Sen kommer älskling, får se vad vi hittar på.

Skriver mer ikväll, Tjaråh ;)

 
Två bilder på Tess från förut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0