Alla tiders fyllekalas

Gooodmöra!

Följde med till pålsboda igår iaf, även om ja höll på o somna. haha! Va inte där sålänge o va redan hemma vid 3. Gjorde mig iordning o packa ihop lite saker tills fredrik kom. Drog iväg till sannamarken en sväng o heelvete vilket skitväder! Blåste som bara helvete o tillslut börjare regna, haha ingen höjdare direkt! Men vi va nog där 1 tim ungefär, blev lite goodis såklart och en svart tärning till tungpiercingen. Äntligen! Drog hem till honom o käka sen o fixa lite tills vi drog iväg till buggen. och en liten snabbis på donkan sen med såklart! Sen slockna vi direkt när vi kom hem till mig, haha så jädrans gött!

Gick upp imorse o pussade ihjäl honom lite innan han åkte till jobbet, sen har ja nyss gett Lady mat o ska väll gå en promenad med henne sen innan jag drar till skolan. Haha, sen har hon hittat en potatis hon har askul med här också, haha tok!

Går i skolan 9-12 idag, Så jävla skönt! Och nästa vecka är fredrik ledig, haha jädrans lyckost! Så dä blir nog en del bussåkande för mig I guess, blir ju bara krångligt för honom o skjutsa in mig till stan på morgonen o sen hämta mig efter skolan lix. Bättre jag tar bussen, haha ja vi får väll se hure går ;)

Nä, nu måste jag få någe gjort! Skriver mer senare, Tjarååh ;)





Hahah, och några fula bilder där jag är med ifrån våran klassblogg. haha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0