Ready for love

Godmöööra!

Kom hem för en liten stund sen, har nyss käkat frukost o ska ta o göra mig iordning nu o åka till skolan.
Haha, ja vi fick in sängen igår tillslut. Genom fönstret! Såg bra jävla kul ut, haha! Men jäääklarns så bra dä blev, har sovit som en jävla kung inatt o ingen av oss ville gå upp imorse. haha :)

Hahah jajuste, har glömt att berätta om vad som hände i onsdags. Slängde bara ner sakerna ja skulle ha i en påse med hem till fredrik för ja hade så bråttom. Och ja orkade inte leta på locket till hårsprayen, men de gör inget tänkte jag om ja läggern i sminkväskan. o sen på kvällen när ja skulle ha sakerna, haha då var allting dygnsurt! och hårsprayen va tom såklart...och färgen på min borste hade flagnat bort o färgat av sig på allting!
Lagom kul, haha! Men fredrik var gullig o köpte en ny borste o hårspray till mig igår! :)

Nej nu ska ja pallra mig iväg till skolan, tjaråh! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0