Dirty bop

Hajhaj!

Är så trött så ja somnar närsomhelst, haha! :) Gick bra i skolan förut, rastade tess och sen blev de studiebesök på reningsverket :P Drog ner till kollo sen o tog en promenad med lady, o sen blev det bråttom hem för Älskling var redan där ;D Packa ihop mina grejer, sen drog vi iväg till stallet. Tog en liten skogstur, sen blev de o plocka en jädrans massa trattkantareller! :)

Och idag, fast för ett år sen en onsdags kväll fick jag min allra första puss utav Fredrik :) Haha, dä glömmer jag nog aldrig. Det var andra gången vi träffades, han hade ringt kvällen innan och ville så gärna träffa mig igen. Så ja, efter att vi åkt runt hela kvällen i Forden så stannade vi i en småbåtshamn för o röka, innan han skulle skjutsa hem mig. Åh, det var så himla fint där. Månen lös upp som bara sjutton, och det var helt vindstilla o båtarna speglade sig i vattnet. Så frågade han om ja ville ha dom sista ciggaretterna, så ahvisst. Så då la han ner dom i min jackficka, o sen tändaren och i samma sekund så kysste han mig. "Jag kunde inte låta bli" sa han. Om ni bara visste hur mycket det pirrade i min mage heela vägen hem! haha, men underbart vare :)

Jaja, nu ska vi ta o lägga oss!
Skriver mer imorgon, Natttiii :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0