La bamba

Goodmöra!

Hade ingen körning igår, bara teori. Så vi slutade typ halv 11, gött somfan! Ja & Amanda satte oss o gjorde lite tk en stund innan vi gick o käka. Sen for ja iväg o gick ut med Tess & Fia, haha kaos! ;) Gick en sväng i skogen, sen släppte ja dom hemma hos fia så dom fick busa av sig lite! Blev sedan hem för o greja lite, innan ja åkte iväg för o gå ut med småhundarna. Sen kom karln, så vi hämtade Sickan o åkte sedan till Mullhyttan! Grejade lite med bilarna, käka o gick en promenad i skogen innan vi åkte in till stan igen. La oss typ direkt.

Imorse vakna ja 5, helt jävla klarvaken. haha! Men gick inte upp förens kvart i 6 typ, gjorde frukost o väckte min sömntuta till karl. Ska göra mig iordning nu o åka till skolan! Slutar vid lunch, ska rasta tess då innan det blir hem för o packa o greja :)

Nej nu måste ja skynda mig, Tjaråh!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, önskar att jag också kunde sova på rätt tider!

2012-04-27 @ 12:46:34
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0