Long live rock n roll

Tjoho!

Inte kunnat uppdatera på hela dagen då dom håller på o gräver ner någe nytt nätverk här ute, så internet har inte funkat.. ;D

Iallafall så fick vi sova ända till 9 imorse, göttsomfan! Blev sen upp för o käka frukost o göra oss iordning o sedan åka till fjugesta för att karln skulle till tandläkarn. Haha, det gick så bra så ;)
Väl hemma så gick ja ut med lady en snabbis och for sen iväg o hämtade Tess o gick till Christina som har Fia (Den nya tollaren ja ska börja rasta). Vi gick en promenad och lite så, så hundarna fick vänja sig lite med varandra o busa. Kommer säkert lunchrasta båda ibland, så då är det bra att man vet att dom funkar ihop ;)
For sen vidare o gick ut med småhundarna, som var såå busiga o livliga idag. haha :) Sen blev det äntligen hem för o käka o greja lite, innan ja for iväg igen för o gå ut med Tess på eftermiddagen. Hämtade sedan Sickan, så nu är ja ÄNTLIGEN hemma! Och det kommer bli samma veva imorgon, haha puuuh!

Nu ska ja lata mig lite i sängen innan de blir ut med hundarna till skogen, ska släppa dom där så dom får springa av sig lite innan dom river lägenheten här totalt. haha ;D Sen kommer väll karln hit, o då blir de att gå tillbaka med Sickan, och sen äntligen få lägga sig!

Tjaråh!









Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Haha ja du gjorde de va! ;) Okej, jaa jag hoppas den funkar bra nu :D får ta och prova den imorgon tror jag :) Nej jag ska ju inte det :/ hade varit väldigt roligt, men tyvärr!



Haha jaa du :) jag använder faktiskt inte så mycket strumpbyxor, men när jag gör så råkar jag alltid ha sönder dom jag med, haha!

2012-04-02 @ 20:21:13
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

svar: Jo, de e de :P

Den prickiga toppen kommer från Gina Tricot. Men man får ta en större storlek på den.. Försökte testa en xs men fick varken på eller av den xD

2012-04-02 @ 20:36:38
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Tack! :D Jaa visst är dom :D haft damp hela dagen för att jag varit så sjukt glad över att jag vann dom :D haha

2012-04-02 @ 20:53:34
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Söta hundar! =)

Fast tycker såna små hundar är jätte läskiga :P



svar: Ja, det tycker jag du ska göra =)

2012-04-02 @ 21:50:01
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Postat av: H a n n a W i l d

sv: Tack så jättemycket! :) Hm.. ja det kanske är ett alternativ =) hihi

2012-04-02 @ 23:21:43
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0