Rosalina

Godkväll!

Ja vad säjer man, dagen kunde ju varit bättre. Längtar tills karln kommer in så vi kan duscha och sen ska ja krypa ner i hans famn. Det är precis vad jag behöver nu.

Förutom det så har ja kört truck idag, eller rättare sagt en skjutstativstruck! ;) Gick jättebra och fick as mycke beröm, :) Mycke skit som händer i skolan just nu, men får väll hoppas på att det löser sig snart. Därav dålig uppdatering då ja inte direkt är på humör för nånting.

Imorgon åker vi DeSoto in till stan! Den ska ju besiktas ;) Och ja, vi får väll hoppas den går igenom, haha men de ska nog inte vara några problem.

Annars så har ja vart med Amanda idag, vi var ute o gick med Fia en sväng innan de blev hem till mig för lite hårfix! ;) Blev superbra som vanligt! Tog med Lady sen o följde henne till bussen, där fredrik sen hämtade mig. Vi åkte o köpte glass o jordgubbar, som vi mumsade i oss sen när vi kom hem. Sen somna vi såklart, vart så himla trött hela dagen så var gött o få sova lite! :)
 Skippade buggen idag o åkte till Mullhyttan istället, fredrik är ute o grejar med bilen nu. Försöker få igång timern på värmarn så det är lite varmt o gött imorgonbitti när vi ska åka :)

Har teori o körning imorgon hela dagen, så får la hoppas de går bra.
Nej nu ska vi greja lite här o sen lägga oss, Nattii :)


Snyggaste Fia! ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vart har du köpt din väska? :D Har sett den där på flera sidor förut, men den verkar inte finnas kvar någonstans? (den som skymtar på bilden) Har velat ha den så länge :/



sv; Jaa verkligen! :)

2012-04-19 @ 00:18:31
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: hehe okej men den ingår i min utbildning jag går ;P

2012-04-19 @ 20:03:51
Postat av: Rockabilly Mikkis ♫

Sv: hehe okej men den ingår i min utbildning jag går ;P

2012-04-19 @ 20:04:46
URL: http://rockabillymikkiis.blogspot.se/
Postat av: Rockabilly Mikkis ♫

Sv; ja allt som har med service att göra osv, jag tycker det roligt för man lär sig alltid något nytt fast man har erfarenhet av att jobba i butik :)

2012-04-19 @ 20:51:54
URL: http://rockabillymikkiis.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0