Runaway

Tjenare!

Vi tog med oss Sickan igår o åkte till Mullhyttan, Vattenpumpen hade äntligen kommit så de blev o hjälpa karln o få dit alla delar. Väl klara så gick vi in o käka lite, sen tog vi oss en sväng! Åkte till Fjugesta o tanka o fyllde på luft i däcken, o den gick som en klocka! Blev sen lite småfix innan vi åkte hem till mig o sov.

Nu ska ja straxt åka till skolan, ska vara på terminalen hela morgonen. Får se vad vi ska hitta på idag! :)
Amanda följer med mig hem sen, ska bleka hennes utväxt o så ;) Men först så ska vi rasta Fia en sväng!
Så får hoppas på fint väder idag, var snöstorm igår när ja var påväg hem. haha!

Lite seg uppdatering, jag vet! Men de händer inte så mycket, o ja är dessutom jävligt seg/trött.

Aja, Tjaråh!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu har jag lagt upp bilder på klänningen och skorna :D

2012-04-18 @ 17:48:16
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Tack :D älskar dom! Så jäääkla glad :D hihi. Jaa, har varit min drömklänning ända sedan jag såg den på daisydapper förra året! Och nu äntligen är den min :)

2012-04-18 @ 22:12:37
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0