Blue moon

Tjena!
 
Dålig uppdatering, men internet funkar inte hemma! :)
 
I onsdags drog vi till Kinamuren alltså, var jättemysigt! O vi käka så mycke så vi rullade därifrån sen, haha :) Passade även på o ta några nya id-kort till fredrik, o då hittade ja några vykort på gamla filmstjärnor som fick följa med hem! :)
 
Torsdags så drog ja ner till kollo så Lady & Fia fick busa, sen blev de hem för o göra mat! Sen kom fredrik, så vi käkade sen for han iväg till jobbet igen o ja gjorde mig iordning. Hämta athos, sen blev vi upplockade av Cilla. Drog till ånnaboda o fota lite, sen drog vi runt i fjugesta o mullhyttan lite. Sen blev de in till stan där karln hämta mig.
 
Jag o fredrik har vart väldigt rassliga sen i onsdags, o idag var det mycke värre för min del. Så Fredrik var så gullig o kom förbi med Kanjang o apelsinjuice till mig imorse. Va tvungen o dra iväg o rasta fia sen, sen blev de hem för o sova o greja lite!
 
Är äntligen i mullhyttan nu, vi ska käka sen blire ut i båten för o fiska! Vi får väll se om de går bättre denhär gången! :)
 
Tjaråh!
 
 
 
 
 
Fler bilder ifrån fotningen kommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0